mmm

Har ätit lunch på Toledos idag med jobbet, sen jobbade jag till kl 14. så nu har jag hunnit vara henna en stund, ritat lite och ätit middag, men strax är det dags att åka till jobbet igen.
Vilken lång dag det blev idag.. lunch/jobb 11.30-14 jobb 16.30-18 konfirmandlektion 19-21 jobb 21-22.
Inte mycket bättre imorgon heller, jobb 7.30-16.30 på solgården och sen jobb 16.30-18 och 21-22.
Jobbar lördag och söndag också, så då har jag jobbat precis hela veckan, tur att jag (iaf än så länge) är ledig på måndag, för sen börjar jag jobba igen. Känns bra att jobba iaf =)

Ska se om jag kan lägga in en bild sen ikväll på det jag ritar =) hinner inte nu, måste åka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0