Kallt, kallt, kallt!

Tycker att det har varit nog med kyla, nu vill jag ha sommar!!
Var ute med vovven imorse och det var ju sjukt kallt!



Sen var jag på stan med Linda och Tomas, mest för att jag skulle köpa en födelsedagspresent till Camilla, men jag hittade något till mig själv också =) konstigt nog gör jag alltid det när jag är på stan med Linda!
En jättesöt turkosblå klänning =) Längtar så till sommaren!!



Haha har haft den på mig hela kvällen nu, så mysig =) till den hade jag mina mysiga strumpor som jag brukar sova i och skor som är sköna att ha när man sitter vid datorn =p



Blev en söt bild på Britney också! Lilla sötnosen, vet inte vad hon höll på med idag, hörde bara en massa ljud i hallen, tydligen så ramlade hon nerför trappan =/ Så nu ikväll när hon skulle gå upp och lägga sig så vågade hon inte gå uppför trappan. Men med lite övertalning fick jag henne att gå upp iaf =)



Nu är det nog iaf dags att sova!
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0