I Åre!

Nu är jag äntligen i Åre!
Hade otroligt svårt att koncentrera mig på packningen imorse, men jag tyckte att jag kom ihåg allting. Det gjorde jag ju naturligtvis inte, jag glömde att ta med min kudde! >_< illa..
Hoppas jag kan sova ändå inatt, får sova på Jimmy istället ^^

Var iaf iväg på möte idag och det verkar bra! Det blir inskolning till veckan för att se om det funkar, men jag hoppas det för då har jag ett till jobb och då blir det ju lite mer pengar :D
Hade också sån tur att farfar bjöd mig och mamma på lunch på Hågesta innan jag åkte så jag åt jättegod fisk med currysås!

Inte det bäste vädret att köra upp till Åre idag, men det har varit gånger då det varit värre så jag ska inte klaga, tog bara lite mer än 3 timmar att köra.

Nu funderar jag på att leta efter mina vantar i packningen och ta en liten promenad, känner att jag kan behöva det efter att ha suttit i bilen så länge. skulle tro att Jimmy kommer hem ca kl 21 eller så, så jag har ju ganska lång tid på mig att bara ta det lugnt =)

bye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0