hello =)

Har gått bra att jobba idag, detkommer nog att gå bra det med. Trevliga jobbarkompisar med så det är ju bra!
Lite jobbigt med de pass jag kommer att jobba bara, som imorgon 16.30-18 + 21-22. men det kommer nog gå bra, man får ta en promenad där emellan eller hälsa på någon. Idag passade jag på att hälsa på Anna, riktigt bra ändå eftersom det tar max 2 minuter att gå hem till henne då =)

Men imorgon får jag se vad jag ska hitta på innan jobbet, om vädret är som idag så ska jag helt klart gå en promenad med Britney, hon är ju bra rolig hon vill alltid gå ut men så fort vi gått en bit sätter hon sig ner och det spelar ingen roll att jag drar i kopplet ocj tjatar på henne att hon ska följa med, då vill hon bara hem! Kanske går lite bättre om det är varmt och skönt väder iaf =)

Nu ska jag sova :D Var så galet trött imorse, önskar att jag hade fått sovit så mycket längre! så jag ska komma i säng tidigt så jag får sova länge även om jag kliver upp ganska tidigt ^^

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0