Happy Valentine's day!

Hoppas att alla har haft en bra alla hjärtans dag =)
Jag har iaf det, även om det var jobbigt att kliva upp imorse, tror att jag och Sophie somnade vid 2-2.30 inatt. Men det har gått bra på jobbet iaf, har varit väldigt lugnt.
Mamma hade lagat mat så jag fick spaghetti och köttfärssås när jag kom hem :D
Nu ikväll har jag, mamma, Tina och Milla varit på bio i Långsele och sett Avatar. Såg den med Jimmy i Östersund den 28/12 men jag ville se den igen, tycker så mycket om den filmen! Har ni sett den? isf vad tyckte ni?

Nu ska jag bara ta det lugnt och snart sova, har trots allt jobbat 7 dagar i rad så nu vill jag bara sova.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0