Fy fan..

Jag blir sjukt irriterad efter att ha läst denna artikel på aftonbladet.se

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6641311.ab

Jag vet inte ens hur jag ska uttrycka vad jag känner, hur korkad får en människa vara?

Artikeln handlar om att Carola åkt till Haiti för att träffa sitt fadderbarn. Han och hans familj har inga pengar till mat och han kan inte gå i skolan längre för att det kostar för mycket, och vad har hon med till honom som present??
Jo! En jävla parfymflaska! som kostade över 600 kr. När avgiften för att han ska kunna gå i skolan i ett år är 110 kr?? Förstår inte vad människan tänker med, det är ju fan pinsamt.


Kommentarer
Postat av: Pia

Jag veeeeeeeeeeeeeeet, jag sa ju det!

Sjuk jävla människa!

Skjut henne!

2010-02-22 @ 20:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0