Det blev lite sent..

Jobbade 7.00-14.00 sen varit på information om ett jobb, sen hem en sväng och sedan har kvällen tillbringats hos Linda som fyllde 20 år idag! Stort grattis till dig gumman, jag älskar dig <3
Var väldigt trött där ett tag men det blev smörgåstårta och tacopaj och sedan vanlig tårta och några glas vin blev det ju också =) Väldigt mysig kväll helt enkelt!

Sen jag kom hem så har jag varit social med familjen + att jag har försökt packa lite grejer så jag inte behöver vara så stressad imorgon. Får ändå kliva upp ganska tidigt tror jag.
Ska hinna duscha å fixa hår + lösnaglar och sedan blir det att åka iväg å prata mer om jobbet å se om jag ska komma dit på inskolning på måndag =)
Försöka hinna med lite mat och efter det bär det av mot Åre!
Har längtat så mycket efter helgen nu, komma dit och ta det lugnt, mysa med Jimmy och bara ta allting som det kommer. Blir nog jättebra :D

Nu behöver jag dock sova!
Natti natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0