Natti!


Ikväll har jag bestämt att jag ska gå och sova i tid så nu ska jag bara göra nånting att äta innan jag ska sova, har tagit ett varmt mysigt bad och är sådär lagomt trött ikväll. Har köpt 2 julklappar idag iaf, men usch vad svårt det är! Förstår inte hur man kan tycka att det är roligt. Jag skulle så mycket hellre lägga alla pengar som går till julklappar och annat sånt och åka iväg utomlands och bara ha lugnt och skönt istället, iaf när det är såhär kallt!
Ska blir så underbart att krypa in under täcket och bli varm nu.
Imorgon ska jag iväg och äta julbord med jobbet, ska bli riktigt kul, så jag måste ändå kliva upp tidigt imorn för sen ska jag jobba kvällen efteråt.

Ska försöka få till några bilder nån dag också så ni får se hur fint det blev med lite nya gardiner osv.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0