Cataclysm..



Godmorgon/Godnatt?

För mig är det nog strax godnatt iaf, har spelat tills för en liten stund sen <3 Känns lite drygt att sluta nu egentligen, borde väl fortsätta nu tills jag kommer till lvl 85 men jag orkar inte vara vaken. Måste ju för övrigt vända tillbaka dygnet igen idag efter som jag börjar jobba kl 7 imorgon. Såå om 24 timmar måste jag kliva upp och göra mig klar för jobbet. Synd att det inte var natt jag skulle jobba då hade jag ju varit åt rätt håll iaf för det här är tredje natten irad vi har varit uppe och spelat till den här tiden, eller jag har då gått och lagt mig, vet inte riktigt hur länge alla andra har spelat.
Men det är iaf riktigt kul att spela nu, mycket roliga nya quests osv!

Hmm började skriva det här för ca 2 timmar sen och sitter fortfarande och spelar, men efetr det här ska jag sova för nu orkar jag verkligen inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0