Allt klart!


Känns bra att vara klar med alla julklappar och sånt nu. Ska jobba imorgon och efter det blir det bara att hinna få i sig lite mat innan jag och Adam ska hem till mamma.
Kvällen innan julafton har så länge jag kan minnas varit nästan bättre än själva julafton! Då har vi alltid en mysig kväll med grannarna och fikar med glögg och pepparkakor, byter julklappar och har det allmänt mysigt.

För övrigt så har jag ju klippt, färgat och slingat håret på syster ikväll. Blev riktigt snyggt och hon passar väldigt bra i det! Tyvärr har ju inte jag nån bra bild på det, men såg att hon nyss lagt upp bilder på sin blogg så det går att kika där på hur det ser ut! --> http://tinilicious.blogg.se/

Nu ska jag försöka klippa till Adams hår innan jag ska gå och sova!
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0