Usch för regnet!


Nu tycker jag att solen kan komma tillbaka!
Gick hem till mamma idag och lyckades nog gå när det regnade som mest =/ Fast jag stannade till hos Linda på vägen dit så jag fick sitta där och torka lite och drick saft!
Sitter just och funderar på om jag ska gå hem eller ta bilen, men jag tror det lutar åt att ta bilen faktiskt för det känns inte så kul att gå när det är sånt här väder. Hoppas att det är bättre imorn så jag kan ta en promenad innan jag börjar jobba =)

Ska försöka lägga in lite bilder nån dag i veckan också, så irriterande att inte ha nåt internet i lägenheten + att jag fortfarande inte har varit ovh kollat på att köpa en ny strömkabel till min laptop. Men då har jag ju nåt att göra nu i veckan iaf =)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0