Titta på lägenhet ikväll igen!


Var ju och tittade på en lägenhet i tisdags och den var ju fin och så men det fanns ingenstans att parkera där och vi tyckte väl att hyresvärden, som var en tant på ca 80 år var lite konstig. Annars så hade det ju varit jättebra även om den kanske hade varit lite liten 48 m2 men det var ändå bra planlösning på den.
Men ikväll ska vi åka och titta på en annan lägenhet! Ska ringa han som har den när jag slutar jobba ikväll så skulle vi kunna komma och kolla på den då! Lät ju iaf väldigt bra utifrån annonsen så jag hoppas på det!

Men nu ska jag nog bara leta fram lite kläder att ta med mig och sen ska jag åka ner till lägenheten och gå till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0