redan kväll?


Att dagarna går så fort när man är ledig?
Har haft en riktigt lugn och skön dag idag! Vaknade när Adam ringde vid 10, då hade jag stängt av mitt alarm för länge sen xD Tydligen tyckte jag att jag behövde sova istället för att kliva upp.
Lite konstigt det där ändå, när jag ska jobba är det aldrig ett problem att kliva upp när jag vaknar av mitt alarm, men så fort jag är ledig så är det helt hopplöst. Spelar ingen roll vilken tid jag har ställt det heller, men om jag vet att jag inte måste kliva upp så gör jag inte det heller. Kanske är så att jag tycker om att sova helt enkelt ;)

Är hemma hos mamma nu och har fått äta middag här, blev kycklinggryta och ris, bara för att lillasyster är hemma och hon typ alltid vill ha det.

Har suttit och tittat på Bleach och väntar på att Adam ska kolla klart så vi kan hitta på nåt att göra, blev ju fint väder nu så man kan ju kanske till och med vara ute lite, kanske köpa glass och sitta ute och fika. Eller kanske en promenad, det skulle vara mysigt.


Bild från i fredags på Urkult. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0