Ledig dag :D


Känns så skönt. Har varit med Adam och skruvat lite bil men sen somnade jag en stund när han satte sig för att spela. Helt underbart att sova var det, fast inatt var det inte det när jag vaknade när Adam hade slutat spela och skulle lägga sig och sova han med. Då när jag vaknade hade jag så sjukt ont i bröstkorgen, typ i själva revbenen kändes det som. Riktigt konsigt det kändes som att nån hade suttit på mig. Lyckades somna om iaf även om det tog ett tag.
Nu ska vi strax äta middag, är hemma hos mamma och grillar idag igen! Senare blir det fest hos Jessica och Linus, vi ska väl försöka ta oss dit ganska snart efter att vi har ätit ^^
Bara synd att jag börjar jobba kl 7.30 imorn. Men det är inte mycket att göra åt, bara att kliva upp ändå =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0