Jobbar och jobbar.



Men det är bra ändå, trodde att jag skulle vara tröttare idag eftersom jag tog på mig att jobba kvällen också igår fast att jag redan jobbade 7-12 men det går bra. Ska jobba med Ida nu under dagen =)

Har försökt hinna packa och flytta lite saker från lägenheten oxkså men lite svårt att hinna med när jag jobbar idag jobbar jag 7-21 och 7-16 imorgon så det får bli imorgonkväll och måndag att städa.
Det som är bra är att vi har fått klart att vi får hyra en lägenhet på Backgränd från nu i september, inte riktigt klart om vi kan flytta in nu den första men snart iaf :D Så då ska vi se till att ha internet så det blir bättre uppdateringar och mer bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0