Jag hatar att vara förkyld =/



Igår mådde jag ju inte så bra och medan vi höll på att städa ur lägenheten igår så nös jag hela tiden men det trodde jag var just för att vi städade. Tydligen var det inte bara därför för imorse när jag vaknade så var det helt täppt i näsan och ont i halsen =/

Jag ska iaf åka iväg med mamma idag när hon slutar jobba, blir en sväng upp till stugan för att måla lite så kommer vi nog hem imorgon. Skönt att åka iväg lite iaf för det känns som att jag kan behöva vila lite nu!

Idag har jag iaf lämnat ifrån mig nycklarna till lägenheten så allt är klart, så skönt att det är gjort. Tur hade vi också, för Henke hade börjar flytta ut grejerna från lägenheten vi ska hyra, så vi fick ställa in våra grejer där direkt så vi slipper ha dom nån annanstans först. Att allting känns så bra nu, säkert bara därför jag har blivit sjuk xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0