Bilder från igårkväll!



Så! Nu blir det en liten sammanfattning av igår med bilder här :D
Middag hos Linda och Tomas, väldigt mysigt hade vi.



Började med att skärna upp allting och lägga köttet i marinad!



Finfina grillspett måste jag säga, väldigt många blev det xD



Till slut blev det äntligen klart!
Grillspett, potatiskroketter, grillad majs och sallad med rödvinssås.



Vi spelade kort, först 500 och det gick inte bra för mig.



Sen spelade vi Uno, det gick inte heller bra xD



Lyckades få en söt bild på Linda och Tomas också <3



Blev en rolig bild på mig och Linda. Ser ut som hon ska slicka mig i näsan.
Men det gjorde hon faktiskt inte!



Får bli en lite knäpp spegelbild också, men bara för att visa min söta klänning ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0