Underbart!



Fantastiskt att vara ledig idag, så otroligt skönt, hade ställt min väckarklocka på 9. Vaknade dock kl 6.38 av att det ringde, Jimmy ska alltid ringa så tidigt när jag är ledig. Men det var lika skönt att få somna om. Sen landade alla bokningar från jobbet i mobilen ca kl 7. Några minuter ännu en förfrågning. Svarade på den så fick jag ju ännu ett sms en stund senare. Betyder iaf att jag jobbar torsdag, fredag, lördag och söndag. Skönt att avsluta veckan med att jobba 3 kvällar iaf, det betyder ju att man ändå kan göra något kul!
Klev upp kl 10 iaf och tog ett varmt bad medan jag åt frukost!
Underbar start på dagen, och nu har ju solen kommit fram också så det känns bra att gå ut.

Nu ska jag ta och sminka mig lite innan jag ska möta Linda på stan ca kl 14 när hon slutar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0