Tisdagskväll, vad gör man då?



Så härligt väder det är idag, känns ju hemskt att man sitter inne vid datorn då egentligen, men jag vet inte vad jag ska göra ut heller riktigt.
Jimmy sitter och spelar vid sin dator och jag tycker ju att han ska få göra precis vad han vill nu när han ju är ledig lite från lumpen, även om jag skulle uppskatta ifall han hade tid att ta en promenad med mig. Dvs lite längre promenad än att gå på byn och köpa snus och till Ica för att handla energidryck =P

Jaja, har iaf suttit ute på altanen och ätit nachos och njutit av solen.
Börjar bli lite kallare nu, men jag undrar ändå om man kanske skulle ta på sig en extra tröja och sätta sig i solen och läsa? Mysigt om jag bara tar på mig lite mer kläder =)

Ser ut att bli en väldigt lugn kväll iaf, och sen ska jag leta fram en till filt så att jag också kan få sova för Jimmy tog hela täcket inatt så det känns som att jag inte har sovit alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0