Slingor!


Gick förbi badrummet och mamma höll på att bleka Tinas utväxt så jag satte mig på en pall bredvid så gjorde Tina lite slingor på mig =) Var länge sen jag gjorde nåt åt håret nu så det kan behövas. Vill ju ha det lite ljusare nu till sommaren, även om det inte känns som så mycket sommar idag. Vovven fick en promenad iaf och jag var glad att jag hade tagit på mig mössa innan vi gick!

Kl 18 ska jag och Linda vara på en dansuppvisning, eftersom hennes lillasyster ska vara med. Kan ju bli roligt, vi får hoppas på det. Så jag hinner nog lagomt skölja ur blekningen ur håret och äta middag innan vi ska gå.

Har inte direkt planerat vad jag ska göra efter det, jag får ju sovmorgon imorn :D


Haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0