Så skönt att vara lite ledig!



Har bara tagit det lugnt sen jag kom hem från jobbet idag.
Ska hämta lillasyster snart eftersom hon kommer med bussen från Timrå, dessutom så har hon köpt 3 par skor åt mig. Tur att hon kan prova dom, blir ändå billigare för mig än att åka dit =)

Efter att jag lämnat henne hemma ska jag åka och lämna mammas mobil till henne på jobbet, klant hon är som glömmer den hemma =P
Lovade Adam att hjälpa honom att tvätta bilen också, kan lika gärna tvätta min också, den är lika smutsig nu igen.

Fan vad skönt att jag är ledig imorn, men vad ska jag göra då? Linda? =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jadu gumman^^ vi kan väl ta en sväng på stan då jag slutar innan vi ska fixa håret på Anna?

2010-04-26 @ 23:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0