Pizza <3



Efter jobbet idag började jag med att fika på stan med Anna sen plockade vi upp Linda och var på Kläddax en sväng. Lämnade av Anna på vägen sen hämtade vi upp Tomas, beställde pizza och åkte hem till mig för att äta :D
Jag och Linda kunde inte bestämma vad vi ville ha så vi beställde en La Bussola pan pizza och en kebabpizza som vi delade på :D Det är det bästa egentligen om man har svårt att bestämma sig.

Efter maten så klippte jag till Tomas lite, var ca 1,5 månad sen sist tror jag och det behövdes klippas. Blev bra till slut tyckte jag, fick fixa till lite efter att jag klippt också så det blev en "igelkott med tuppkam"-frisyr. Tomas var nöjd och det var Linda också så då är ju allt bra då ^^

Nu har dom gått hem för Linda ska börja jobba kl 7 imorn, typiskt att hon jobbar imorgon och jag på söndag.. Men det finns ju fler helger som vi kan hitta på nånting.

Nu ska jag ta en varm dusch och se vad som händer sedan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0