Oh my...



Vilken lång kväll det blev. Började ju med varma mackor och te hos Linda och Tomas, blev lite vin också så jag fick lämna bilen där.
Det blev en sen promenad och så "stal" vi min bil och körde den hem (så ni behöver inte vara oroliga att den har försvunnit om ni tittar ut imorn).
Har efter det gjort något jag aldrig gjort förut - bytt en ratt på en bil. Det gick ju förvånansvärt lätt att plocka dit den även om det tog lite längre tid att sätta dit den andra, nice nu satt den där så jag kunde få skjuts hem och sova. Trodde vi iaf men så blev det inte, var något som inte stämde så tutan fungerade inte bara varenda gång man vred på ratten. Det är inte så uppskattat mitt i natten.
Tog bort ratten, fixade lite, satte tillbaka och testade 2 gånger till men vi lyckades inte få någon ordning på den så det blev till att byta tillbaka innan jag äntligen fick åka hem. Bara roligt att ratten blev sned sista gången men vi orkade inte ta bort och fixa igen xD
Tog sammanlagt nästan 2 timmar så jag var nog glad ändå att gick med på att äta lite mat innan =)

Nu ska jag försöka sova så att jag kan kliva upp imorgon och hjälpa Camilla att fixa håret.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0