Nice helg ändå.


Trots att jag inte var så pepp på att jobba idag.
Igår började det med att jag och Adam tog en promenad och träffade Jessica sen blev det att vi var hos Jessica och Linus och färgade och klippte Jessicas hår. Riktigt nice, synd att jag inte hade nån kamera så jag kunde ta en bra bild på det! Sen blev det film där senare på kvällen, tittade på Year One. Helt galen film men den var ju kul iaf =)

Idag är jag något trött eftersom det blev rätt sent igår och jag böjade jobba kl 7 imorse..
Nu när jag kom hem från jobbet tog jag och mamma en promenad med Britney och det var så skönt. Ser inte fram emot att börja jobba kl 7 imorn också men då slutar jag ju kl 15 iaf.

Nu ska jag bara sitta och ta det lugnt, lyssna på musik och spela Bubble Spinner på Facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0