mmm



Har haft en mysig dag i solen.
Först gick vi till byn och åt lunch på Max med Erik, sen blev det mjukglass på Ica och sitta ute i solen där.
Nr vi kom hem så satt Jimmy och Erik och spelade lite så jag satt ute på altanen i solen. Höll på att somna ett tag för det var så varmt och skönt. Gick in och la mig på sängen och råkade somna, Erik väckte mig när han skulle gå och jag blev så jävla rädd xD Drömde konstiga saker också, men sånt är ju alltid kul.

Åt riktigt god middag och sen har det bara blivit att ta det lugnt, kilade över till konsum en sväng och köpte chips så nu är det skönt att sitta och äta dom och dricka lite gott vin!

Kl 22 ska vi bowla med Sophie och Elias, ska bli kul fast jag brukar ju inte vara så bra på det direkt xD

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0