Miss you..



Saknar dig hjärtat <3

 

Blev väckt av att mobilen ringde, svarade och sa ja till att jobba 12.30 - 21, tyckte jag var roligt, fick ju jobba på Solgården idag :D Känns som att det är så sällan jag jobbar där nu, fast att det är där jag vill jobba!

Verkligen sjukt kul dag på jobbet, trots att jag var trött och att vi hade mycket att göra på kvällen.

Det enda jag har gjort sen jag kom hem ikväll är att fika med mamma =)
Insåg också att hon och Kent åker till stugan i fjällen imorn, lite tråkigt för då blir jag ju ensam i helgen. Men det kan ju vara trevligt det med. Jobbar ju ändå både fredag och söndag så det är ju bara lördag jag är hemma och ledig. För den delen kan det ju hända att jag får jobba då med.
Om inte, förslag på vad man ska göra i helgen?

Fika på stan på lördag någon?

Nu, kram och godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0