Lite äldre då..



Men jag tror inte att jag känner så mycket skillnad egentligen. Men jag har ju aldrig tyckt om att fylla år faktiskt, vet inte riktigt varför, eller jo mest för att jag väldigt sällan har varit hemma på min födelsedag så det har aldrig riktigt varit så speciellt. Inte riktigt att jag har kunnat träffa mina kompisar eller så.

Idag har jag ju jobbat också men det har varit bra iaf, lite less på slutet bara. Var väldigt skönt att komma hem sen och få middag och en hel del paket från mamma och Tina. Kläder, vattenkokare och en skruvdragare, den kommer nog vara bra att ha, jag som alltid ska fixa grejer ^^

Milla kom sen när vi just hade ätit färdigt och jag fick ett paket av henne också <3

Har fikat hela kvällen känns det som, först med Tina och Milla, sen kusin Kickan och farfar och efter det kom Anna och Peppo och Linda och Tomas!

Nu ska jag försöka sova om jag ska orka jobba imorgon också, samma tider som idag.


Natti och tack för alla gratulationer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0