Hello..

Blev ingen uppdatering igår..
Hade tänkt skriva innan vi åkte in till stan på morgonen men det orkade jag inte efter som jag hade mått så dåligt under natten. Men jag lyckades få i mig lite frukost och sen bar det av mot Östersund.
Vi plockade upp Erik och började med att äta pizza, sen gick vi till Boda Borg.
Tycker att det faktiskt gick bra för oss ändå, även om vi fick göra vissa banor väldigt många gånger innan vi klarade dom.
Vi klarade iaf 11 banor.
Mest irriterande under dagen var dock på en bana som vi hade gjort många gånger och vi fick vänta sjukt länge för att komma in till det andra rummet. Sen när vi är halvvägs igenom hörs att det blir rött så att vi måste gå ut och nån unge som säger, "vad gör ni här, nu förstörde ni ju för oss!" Blev så jävla irriterad, dom hade inte ens gått ut därifrån när dom fick rött..
Jimmy och Erik spelade även ett spel i laserhallen medan jag sov på soffan efter som jag började må dåligt igen, det roliga med det var nog att dom förlorade mot 3 nioåriga tjejer xD

Vi värmde lite mat hos Eriks mamma medan han packade ihop sina saker så han kudne åka med oss hem till Åre. När vi sen väl kom hem så åkte vi till Erik för att killarna skulle spela lite, jag somnade i soffan med Eriks dunjacka på mig och frös ändå. Men jag mår bättre idag iaf, tog en alvedon när jag kom hem igår så jag kunde ju sova iaf =)

Vad som häder idag har jag ingen aning om, vet inte om jag ska åka hem ikväll eller imorgon. Kan inte ritkigt bestämma mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0