Härligt.



Det var så skönt med promenad idag! Fick sällskap också, hade ju tänkt fråga Linda men hon jobbade ju hela dagen, men Adam ville följa med så då behövde jag ju iaf inte gå själv ^^
Känns faktiskt lite bättre i ryggen efter att ha gått också. Orkade inte ens lägga mig i badkaret och det brukar jag ju alltid göra annars men det kändes som att det skulle göra för ont så det fick bli en varm dusch istället och en vetevärmare till min nacke. Den har för övrigt hunnit bli kall snart så jag ska värma den en gång till innan jag lägger mig för att sova!

Hoppas att jag får sova bra inatt iaf, men det tror jag, man sover ju oftast bäst i sin egen säng.
Jobbar 7.30-16.30 imorgon.
Så typiskt mig, svarade ja till att jobba innan jag kom ihåg att jag fyller år imorgon.
Haha men det är sånt man får leva med när man svarar innan man tänker efter, får väl skylla på att jag körde bil mitt i Östersund så jag var koncentrerad på annat när jag svarade xD



Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0