Happy Birthday!



Till min Jimmy som fyller 20 idag!

Vi vaknade typ 06.40 imorse, av att jag försökte dra av honom täcket så jag också fick en bit, men det satt verkligen fast eftersom han drömde nåt konstigt om att han måste dra i sin sida av täcket xD
Lyckades iaf somna om en stund innan det var dags för en mysig frukost med hans familj. Har varit på systemet och handlat också, måste man ju när man fyller 20!

Så nu blir det väl lugnt en stund, men Elias skulle komma hit snart sa han när han ringde, men man vet ju aldrig med honom =P
Senare idag ska vi grilla, vet inte vad vi grillar men det blir iaf potatisgratäng till, mums!

Ska försöka få till några bilder senare :D

Lite  irriterad blev jag dock över att jag än en gång fått tillbaka utslagen runt ögonen..alldeles svullet imorse, så jag väntar ett tag med sminket, men jag satte i linserna iaf =) Är typ en månad sen sist, borde använda dom oftare, är så skönt att slippa ha glasögonen!
Nu ska jag göra nånting åt håret!
Skulle behöva klippa det snart tror jag, känns som det börjar bli lite slitet i topparna.

Någon som känner för att hjälpa mig klippa lite?
Tycker att det är så tråkigt att gå till frisören bara för att toppa håret...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0