Filmkväll.



Var först med Linda på dansuppvisningen på Hullstagård, sen åt vi glass och drack te hos henne, riktigt mysigt för det var lite kallt och blåsigt att gå från stan. Dansuppvisningen var iaf väldigt bra, alla var jätteduktiga och jag blev så sjukt sugen på att dansa jag med.

Sen bestämde jag och Adam att vi skulle hyra film, tror vi gick runt bra länge för att komma på vad vi skulle se, men till slut fick jag välja och då blev det Avatar, som jag älskar den filmen <3 Måste köpa den så jag kan se den om och om igen! Köpte lite chips och cola också, men det mesta blev kvar. Gör ju inte så mycket, fest imorn så kan det ju vara bra med nåt att ha till.

Nu är det nog dags att sova, visserligen sovmorgon men det blir ju en lång kväll/natt imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0