Film!



Idag fick bli en sån dag.
Var så segt att vakna imorse, jag somnade om efter att Jimmy hade klivit upp, käkade lite frukost/mat när jag väl vaknade till sedan.
Sen orkade vi helt enkelt inte göra mycket annat så det fick bli film.
Har tittat på Ready or Not och From Paris with Love. Båda filmerna var bra ^^
Nu väntar vi på att Elias ska komma hit en sväng, får väl se om det blir att åka bil som vanligt då eller vad som händer.

Vi har iaf planerat för imorgon.
Då ska vi kliva upp tidigt och åka in till Östersund och gå på Boda Borg med Erik. Ska bli kul, jag har aldrig varit på Boda Borg i Östersund, bara i Torpshammar. Där var jag senast med Jimmy, Bäcka och Gustav i somras och då hade vi riktigt roligt så jag hoppas på att det här blir lika bra!

Kommentarer
Postat av: Bäcka

Spännande med nytt Boda Borg, dock har jag hört att de inte ska vara lika bra.. Men man vet aldrig. Btw, de har fixat ljudeffekter i Torpshammar nu. Kanske får lov att fara dit och äga lite mer någon gång snart?

Kram!

2010-04-09 @ 22:34:54
URL: http://rivka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0