Åre!


Helt underbart att vara här, inte sämre för att det är varmt och solen skiner!
Vi ska snart dra ut på byn en sväng och fundera över vad vi ska hitta på idag.

Har suttit och kollat på menyer från några olika restauranger här nu på morgonen så nu är jag ju hungrig igen, finns så många ställen jag skulle vilja gå och äta på!
Om det fortsätter vara varmt och soligt så kan vi kanske till och med grilla idag, det skulle ju vara nice, men annars hinner vi nog med det någon annan dag i veckan också.
Har inte bestämt hur länge jag stannar här, men till helgen iaf skulle jag tro.

Ska försöka fota lite i veckan också så att jag har några bilder att lägga upp här, har blivit lite dåligt med det.



Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0