Äntligen hemma.



Skönt att vara hemma nu, alltid lika tråkigt att sitta och köra hem själv. Hade ju visserligen sällskap av Jimmy till Östersund men sen blev det tråkigt.
Extra tråkigt eftersom cd spelaren i bilen inte vill funka som den ska och jag knappt kan få in radiokanalerna en del av vägen där..

Hemma som sagt, men med en känsla av att jag inte har en aning om vad jag ska göra nu. Skulle ju iofs kunna börja med attt packa upp väskorna och städa tills imorn, men det känns inte alls kul, jag vill ut i solen nu!

Tycker inte om att det är så mycket saker man "måste" göra hela tiden.

Imorgon ska jag iaf jobba. Det är ju ändå ett vettigt "måste" =)

Men nej nu har jag bestämt mig för att det blir promenad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0